BINE ATI VENIT LA MON CAPRICE HOTEL
- Ziua hoteliera incepe la ora 14:00 (ora la care poate fi ocupata camera/check-in).
- Ziua hoteliera se termina la ora 12:00 (ora la care trebuie eliberata camera/check-out).
Cererile pentru check-in sau check-out la alte ore se onoreaza in functie de gradul de ocupare al hotelului. In ultima zi de sejur , clientii hotelului vor elibera camerele la ora 12:00 , iar bagajele,daca vor dori , pot fi depuse in receptie.In caz contrar, doar dupa confirmarea hotelului in scris , clientii pot elibera camera pana la ora 15:00 si vor achita o taxa suplimentara in valoare de 50 de lei sau daca elibereaza camera dupa ora 16:00 vor plati o taxa in valoare de 30 lei/ora de intarziere.
Cazare
Cazarea fiecarei persoane se face prin completarea fisei de anuntare a sosirii pe baza actului de identitate ( fisa de cazare).
- Parcarea autovehiculelor clientilor hotelului este pusa la dispozitie gratuit,in limita locurilor disponibile. Capacitatea parcarii este de 12 locuri iar hotelul nu efectueaza rezervari pentru parcare. Hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru masinile din parcarea privata si pentru obiectele lasate in interiorul acestora.
Animale
Nu este permisa cazarea in hotel a persoanelor insotite de animale.
Confidentialitate
Nu vom folosi niciodata datele cu caracter personal fara sa avem in prealabil acordul dumneavoastra.Imaginile video sunt confidentiale.
Responsabilitati
Clientul este raspunzator fata de hotel pentru daunele provocate celorlalti clienti sau personalului,cladirii,mobilierului si echipamentelor hotelului. Greseala/intentia le poate fi imputata.
Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta alocarea pe un anumit etaj,camere alaturate sau o anumita camera. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale clientilor,pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatilor,FIIND EXCLUSA GARANTAREA.
Comportament
Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea in bar a clientilor in stare de ebrietate,nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti clienti.
Fidelizare
Ne rezervam dreptul de a acorda bonusuri si reduceri in scopul fidelizarii sau sejururilor lungi clientilor nostri.
Sesizari
Orice problema intampinata,reclamatii sau sugestii le puteti transmite prin email la contact@hotelmoncaprice.ro.
Program de liniste
Va aducem la cunostinta ca intre orele 20:00-06:00 nu sunt admise comportamente care pot deranja alti clienti.
Servicii de curatenie
Lenjeria va fi schimbata si curatenia va fi facuta la fiecare 2 zile de cazare. Prosoapele se vor schimba in fiecare zi de cazare.Orice serviciu de curatenie dorit in plus,il puteti cere la receptie.
Clauze finale
Consideram ca orice client , in momentul accesarii oricarui serviciu oferit de hotel,a luat la cunostinta de termenii si conditiile mentionate mai sus si le-a acceptat tacit.
Politica hotelului poate fi oricand modificata fara notificare.
CONTACT:
Adresa : Str. Anghel Alexandru nr. 22
Telefon : 0723107007 ; 0314379709
Email : office@hotelmoncaprice.ro / rezervari@hotelmoncaprice.ro
Sugestii si reclamatii contact@hotelmoncaprice.ro